Táboa de contidos
As solicitudes de compra permiten ás persoas usuarias que usen PRIMO ou ao persoal bibliotecario (en nome do/a usuario/a) que utilicen Alma suxerir que unha biblioteca compre un recurso. O/A usuario/a, ou persoal bibliotecario en nome da persoa usuaria, completa tantos detalles do exemplar como sexa posible e despois envía a solicitude a Alma para a súa revisión. Estas suxestións poden facerse:
Unha persoa usuaria identificada en PRIMO pode realizar unha suxestión de compra dun título mediante o formulario de solicitude de compra.
Esta opción está dispoñible dende o catálogo Iacobus a través do menú dos tres puntos na barra superior.
Seleccionar a opción Solicitude de compra.
Dirixe ao formulario de solicitude de compra, onde o/a usuario/a poderá cubrir todos os datos precisos para poder identificar o recurso. Unha vez cuberto o formulario, deberá premer en Enviar solicitude.
Estas solicitudes aparecerán nas tarefas de Solicitudes de compra >> En revisión-sin asignar.
Ou tamén as podemos xestionar no menú Adquisiciones >> Solicitudes de compra >> Gestionar solicitudes de compra.
Pódese crear unha solicitude ou suxestión de compra en nome dunha persoa usuaria en Alma. O persoal bibliotecario, en nome do/a usuario/a, completa tantos detalles do exemplar como sexa posible e despois envía a solicitude a Alma para a súa revisión.
Créase a solicitude desde o menú Adquisiciones >> Solicitudes de compra >> Crear solicitud de compra.
Ábrese a pantalla Solicitud de compra, onde se deben encher, como mínimo, os datos básicos do exemplar solicitado: Título e ISBN.
Na sección Atributos de la solicitud é necesario introducir o/a usuario/a que fai a solicitude e, moi importante, a Biblioteca propietaria (á que se fai a suxestión de compra).
Unha vez completada a Solicitude de compra é necesario pulsar o botón Guardar.
Aparecerá unha mensaxe informando de que a solicitude de compra foi creada e pasa a estar en Gestionar solicitudes de compra. A solicitude envíase co estado En revisión.
Para ver as solicitudes de compra pendentes, ir á Lista de tareas no menú permanente ou seleccionar Adquisiciones > Solicitudes de compra > Gestionar solicitudes de compra no Menú principal de Alma.
Se xestionamos as solicitudes de compra a través da Lista de tareas do menú permanente, móstransenos todas as pendentes de xestionar e, por defecto, quedan na pestana Sin asignar. Á dereita de cada unha temos distintas accións:
Cando vos apareza unha solicitude de compra solicitada para a vosa biblioteca e consideredes que por temática é máis adecuada noutra, no menú de accións da dereita elixir Asignar a.
Asignar á persoa responsable de adquisicións da Biblioteca Xeral e poñer unha nota de reatribuír á Biblioteca que consideredes, marcar Send as E-mail e clicar en Asignar a