Táboa de contidos
As facturas créanse desde o menú de Adquisiciones >> Recibir y facturar >> Crear factura.
Mostrarase a pantalla Seleccionar proceso de creación de factura, que ofrece 3 opcións de creación de factura: Manualmente, Desde la orden de compra (PO), Desde el archivo.
Nós só utilizaremos as dúas primeiras opcións:
Utilizaremos esta opción cando nunha factura atopemos ordes de compra distintas (PO).
Na pantalla para Seleccionar proceso de creación de factura marcaremos Manualmente e clicar en Siguiente.
Pasaremos á pantalla de Detalles de factura, onde encheremos os seguintes campos das diferentes seccións:
1. Sección Detalles de factura:
En Alma poñeremos LH/24000341.
2. Sección Cargos adicionales:
3. Sección IVE:
4. Sección Pago:
Unha vez introducidos os detalles da factura, pulsar o botón Guardar y crear líneas de factura na esquina superior dereita para agregar liñas de factura á factura.
Mostrarase a pantalla Detalles de factura. Á dereita aparecerá a información relativa á factura. Pulsar en + Añadir línea de factura.
Na xanela emerxente encher os seguintes campos:
Outra opción para buscar a POL é pulsar o botón de procura para seleccionar a desexada.
Os resultados da procura mostrarán as liñas de orde de compra activas, é dicir, só aquelas que están a esperar unha factura.
Para engadir máis liñas de factura, picar Añadir e proceder da mesma forma con cada unha das liñas oe orde de compra que estamos a facturar.
Unha vez seleccionadas todas as liñas de orde de compra que queremos facturar picar Añadir y cerrar.
Ir á pestana Resumen para comprobar que o valor da cantidade total e a Cantidade total das liñas de factura coinciden coa factura.
Unha vez que se completaron todos os datos da factura existen dúas opcións para gardala:
O importe das liñas de factura na pestana Líneas de factura deberá ser o mesmo que o importe da factura da pestana Resumen da factura. Ao picar en Guardar y Continuar pode que apareza unha mensaxe de erro se os importes son diferentes. Para corrixilo, ir á pestana Resumen para comprobar que o valor do importe total e o do importe total das liñas de factura coinciden coa factura.
Se a factura se creou correctamente o seu estado pasará automaticamente a Cerrada.
Se non, quedará en Revisión, accesible a través de Adquisiciones >> Recibir y facturar >> Revisar (factura) . A pestana Alertas informa dos erros e incidencias que impiden que a factura pase á seguinte etapa do fluxo de traballo.
Alma permite crear unha factura desde a orde de compra naqueles casos nos que a factura inclúe todas as liñas de orde de compra dunha orde de compra.
Como na opción Manualmente, accédese desde o menú Adquisiciones >> Recibir y facturar >> Crear factura.
Na pantalla Seleccionar proceso de creación de factura marcar a opción Desde la orden de compra e pulsar no botón Siguiente:
Ábrese a segunda páxina do asistente de creación de facturas, a páxina Seleccionar orden de compra.
Introducir o número de orde de compra (PO) ou pulsar o botón despregable xunto á caixa de procura para que aparezan as ordes de compra en espera de facturar.
Seleccionar a Orde de compra que queremos facturar e pulsar Guardar.
Aparece a pestana Líneas de factura na páxina Detalles de factura, mostrando unha liña de factura para cada liña da orde de compra (POL) na orde de compra. Ademais, móstranse outras liñas de factura (envíos, descontos, gastos xeral e seguro) que poden editarse tamén se é necesario.
Os campos das liñas de factura énchense automaticamente e poden editarse segundo se requira.
Temos que revisar e modificar os seguintes datos xerais da factura contidos na pestana Resumen:
Comprobamos as líñas de factura seleccionando a pestana Líneas de factura.
Volvemos á pestana Resumen e comprobamos que se actualizou a Cantidade total de liñas de factura. Pulsar Guardar y continuar.
A partir de aí, se a factura se creou correctamente, seguirá o mesmo fluxo de traballo que as facturas creadas manualmente, é dicir, o seu estado pasará automaticamente a Cerrada. Se non, quedará en Revisión, accesible a través de Adquisiciones >> Recibir y facturar >> Revisar (Factura).