Ir ao contido principal

Manual de Formación en Competencias en Información da BUSC

Manual FUBUSC

Tarefas de desenvolvementos dos cursos CI

APERTURA DO CURSO

  • O curso debe facer visible o mesmo día que comeza: Axustes / Xeral / Visibilidade do curso / Amosar.

Amosar curso Moodle

 


GUÍA DE TRABALLO DO ALUMNADO

Este documento vai marcar o ritmo de desenvolvemento do curso, xa que contén unha programación recomendada de seguimento dos módulos e actividades. (ver apartado Guía de traballo para o alumnado).


FERRAMENTAS DE COMUNICACIÓN CO ALUMNADO

  • A través do Foro de novas enviaranse os recordatorios que se estimen oportunos para que todo o alumnado lembre realizar as tarefas para a superación do curso. Dende este taboleiro damos a Benvida ao alumnado matriculado e indicámoslle a importancia de realizar as tarefas previas  (Enquisa inicial, TCP e escoller grupo e/ou titulación) antes de pasar a realizar os exercicios dos distintos módulos.

Deberanse seguir as instrucións para o uso do Foro de Novas.

 

  • O Foro de dúbidas e suxestións. Se contamos con profesorado de Grao matriculado como estudante na nosa aula, recoméndase crear un grupo para este profesorado e restrinxirlle o acceso ao Foro para evitar que reciban as mensaxes no seu correo persoal. De ser así, hai que configurar este Foro por grupos visibles (Ver Creación de grupos e itinerarios).

Todas as dúbidas ou suxestións dos estudantes serán respondidas no prazo máximo de 48 horas, salvo en períodos non lectivos. 

  • A mensaxería de Moodle. Empregarémola para dirixir unha mensaxe privada a unha ou un estudante, e para responder ás que recibamos por esta vía.

CRITERIOS DE CORRECCIÓN