Ir ao contido principal

Manual de Formación en Competencias en Información da BUSC

Manual FUBUSC

A acreditación

LISTAXES DE ALUMNADO APTO

Unha vez rematado o curso farase pública -a través da Aula virtual do curso-, a listaxe provisoria de alumnado apto. (Ver apartado Publicar as listaxes de alumnado apto).

O alumnado disporá dun prazo de 7 días naturais para formular as alegacións oportunas. Transcorrido ese prazo, a listaxe elevarase a definitiva, incorporando as modificacións que corresponda. (Ver apartado Foro de novas / Mensaxes tipo / Listaxes de aptitude).


MATERIAS CO CURSO CI VINCULADO

No caso de que o curso estea vinculado a unha materia de grao, a listaxe definitiva será remitida ao profesorado da devandita materia para ser tido en conta na súa avaliación. (Ver apartado Xestión das cualificacións / 4. Preparar a listaxe de cualificacións para o profesorado)


O CRÉDITO ECTS

Tanto a cualificación final do curso (Apto/Non apto) como o crédito ECTS serán integrados no expediente do alumnado de grao de forma automática para a maioría das titulacións, salvo Medicina, por petición desta.

A imputación faina a área TIC unha vez pechado o periodo de actas dos cursos CI (en bloque).

Non se recoñecerá o crédito a aquelas persoas que realicen un curso de competencias en información que non sexa o propio da súa titulación ou que volvan a realizar o mesmo curso no que xa obtiveron o apto.


O DIPLOMA

A BUSC emitirá un diploma acreditativo da superación deste curso, que será remitido de oficio por correo electrónico ao alumnado apto, unha vez finalice a actividade. Isto tamén se aplica ao alumnado de Posgrao.

Unha vez asinadas as actas oficiais pola Dirección da BUSC os coordinadores de cada actividade formativa recibirán un documento en PDF que contén todos os diplomas do alumnado apto na actividade respectiva. Este documento debe ser desagregado para individualizar os diplomas de cada alumno ou alumna.

Pódese facer seleccionando como impresora Adobe PDF e premendo en imprimir de 2 e 2 páxinas. Cada ficheiro resultante será nomeado como Apelido1 Apelido2_Nome de cada estudante.

Extraer diplomas do PDF xenerico

Unha vez extraídos os ficheiros haberá que comprimilos nunha soa carpeta .zip e subilos ao Portasinaturas, para seren asinados pola Dirección da BUSC. Unha vez asinados, a persoa responsable recibirá o aviso no seu enderezo institucional para descargalos e envialos por correo ao alumnado (ou delegar esta tarefa no persoal auxiliar). (Ver apartado Foro de novas / Mensaxes tipo / Listaxes de aptitude).