Ir ao contido principal

Manual de Formación en Competencias en Información da BUSC

Manual FUBUSC

Como cubrir as actas

1. O persoal autorizado de cada biblioteca accederá á Secretaría Virtual para Docentes

Secretaria virtual PDI

2. Pinchar en Actas de Actividades

 

3. Escoller o Curso académico adecuado (2023- 2024)

 

4. No caso de ter varios cursos, seleccionar unha das Actas e premer en "Editar a acta seleccionada"

 

5. Comprobar que o "Estado" da acta é Aberta, e que o número de alumnos/as sexa o correcto.

Marcar os Aptos da listaxe (facer un check no recadro), tendo en conta que pode haber máis dunha páxina (en cada páxina hai un máximo de 30 estudantes). Os alumnos que non teñan o check marcado quedan automaticamente cun Non apto cando se pecha a acta.

Ollo! Cada páxina que se cubra é necesario gardala (pinchando en Gardar) antes de pasar á seguinte (se non pinchamos en Gardar pérdese o traballo xa realizado).

Cubrir deste xeito todas as páxinas ata completar o alumnado desa Actividade.

 

6. Na páxina inferior de cada páxina dunha acta aparecen as seguintes opcións

  • list. actas de activ.: permite volver á lista de Actas para editar outra.
  • Comunicacións: Non utilizar!
  • Imprimir listaxe: permite imprimir (ou gardar un arquivo electrónico) da Acta coas cualificacións definitivas.
    • a) Marcar “Imprimir listaxe definitivo
    • b) Pinchar en "Mostrar"
    • c) Coa listaxe definitiva á vista, imprimir ou gardar arquivo electrónico
  • Pechar Acta. OLLO! Será a última acción a realizar. Xenera un correo de aviso á responsable académica (Mabela) para que asine a Acta.

Unha vez pinchado en “Pechar Acta” conclúe o noso traballo con respecto á Acta desa actividade.

Un erro na acta significa ter que xerar unha nova acta para corrixir ese erro. Debemos ser moi coidadosos ao seleccionar as persoas aptas. Recoméndase imprimir as listaxes antes de pechar a acta e comprobar que coinciden coa listaxe definitiva do noso curso.

É necesario cubrir tantas Actas como actividades teñamos.

O "Estado" da acta mudará de "Aberta" a "Pechada" e, unha vez asinada pola responsble académica pasará a "Finalizada". A partir deste momento xeraránse os diplomas en Xescampus e xa poderán ser descargados pola Xefatura de Servizos para ser enviados aos centros.