ACADEMIA: Programa de acreditación do profesorado universitario funcionario

Guía de axuda para obter a acreditación estatal para o acceso aos corpos docentes de Profesorado Titular de Universidade, ou Catedrática/o de Universidade.

Subcampo 6.2 Enxeñaría da Comunicación, Computación e Electrónica

Comisión 12. Enxeñaría Electrónica

1. Sobre as achegas:

• Só en casos de excepcional relevancia e impacto, debidamente xustificados, poderán valorarse libros, notas, comentarios, respostas, cartas ao/á editor/a e similares.

• ARTIGOS: valoraranse preferentemente aquelas achegas publicadas en revistas de calidade contrastada ou indexadas en bases de datos bibliográficas de recoñecido prestixio, así como en plataformas de publicación de resultados de investigación como Open Research Europe.
  • CONGRESOS: valoraranse preferentemente as que tivesen lugar en congresos de calidade contrastada ou indexados en listas de referencia de recoñecido prestixio.
    • colección na que se publica a obra
    • obtención dalgún selo de calidade outorgado por unha institución de recoñecido prestixio
  • PATENTES: criterios a valorar:
    • se están en explotación, demostrada mediante contrato de compravenda ou contrato de licenza
    • se non están en explotación, se a concesión se levou a cabo con exame previo (tipo B2)
    • a extensión da protección da patente (nacional, europea ou internacional), valorándose máis a máis extensa.
  • DESENVOLVEMENTOS TECNOLÓXICOS: valoraranse preferentemente os de carácter científico (por exemplo, desenvolvementos de sotfware ou hardware), en función do seu impacto e relevancia.
  • OUTRAS FORMAS DE PROTECCIÓN DA PROPIEDADE INDUSTRIAL OU INTELECTUAL: onde as patentes non sexan de aplicación, a persoa solicitante deberá presentar evidencias de que a achega supón un desenvolvemento tecnolóxico equiparable a unha patente.

Comisión 13. Enxeñaría de Telecomunicacións

1. Sobre as achegas:

• Valoraranse preferentemente os artigos científicos e as patentes, e de forma extraordinaria tamén achegas a congresos publicadas en medios convenientemente acreditados, os conxuntos de datos e as contribucións a desenvolvementos tecnolóxicos.

• ARTIGOS: valoraranse preferentemente aquelas achegas publicadas en revistas de calidade contrastada ou indexadas en bases de datos bibliográficas de recoñecido prestixio, así como en plataformas de publicación de resultados de investigación como Open Research Europe.

Comisión 14. Enxeñaría Informática

1. Sobre as achegas:

• ARTIGOS:  valoraranse preferentemente aquelas achegas publicadas en revistas de calidade contrastada ou indexadas en bases de datos bibliográficas de recoñecido prestixio, así como en plataformas de publicación de resultados de investigación como Open Research Europe.
  • CONGRESOS: valoraranse preferentemente as que tivesen lugar en congresos de calidade contrastada ou indexados en listas de referencia de recoñecido prestixio.