Táboa de contidos
Existen varios modos de acceso ás listas de lecturas.
Podemos acceder directamente ás listas de lecturas xa creadas dende o apartado Reservas de cursos dos Servicios al usuario.
Tal como vimos no apartado de cursos, na parte central da pantalla de inicio de Cursos aparece unha listaxe dos cursos con información concisa sobre cada un deles: Código, Nombre del curso, Departamento académico, Departamento de procesamiento, Instructor, Estado, Fecha de inicio, Fecha de finalización e Condición, seguida de tres puntos. Estes tres puntos dan acceso, entre outras, á opción Lista de lecturas.
Se a seleccionamos, ábrese unha pantalla chamada Lista de lecturas de cursos.
1. Na parte superior desta pantalla, a caixa de busca permanente permite buscar entre as listas de lecturas por Todo, Código, Curso e Nombre. Os demais elementos non se usan na BUSC.
2. Se o curso tivera varias listas de lecturas asociadas, poderíase buscar unha específica na pequena caixa de busca situada encima da listaxe de listas
3. Na parte superior dereita están tres botóns: Añadir lista de lectura, unha icona de exportación en formato excel da lista de lectura e unha roda dentada. Se a prememos ábrese unha listaxe cos elementos predefinidos de descrición das listas aos que podemos engadir outros.
Se o curso xa ten asociada unha lista de lecturas, aparecerá na parte central da pantalla. Se non a ten, premeremos no botón Añadir lista de lectura para crear unha nova.
Unha vez na pantalla de Lista de lecturas de cursos imos crear unha lista nova.
Na parte superior dereita están tres botóns. O primeiro chámase Añadir lista de lectura. Ao premer nel ábrese a xanela co mesmo nome.
Dous campos son obrigatorios:
Hai outros 2 campos:
Unha vez cubertos os campos Código e Nombre, prememos en Añadir y cerrar. Volve a abrirse a pantalla de lista de lecturas de cursos y aparece a información da lista que vimos de crear. Nos tres puntos da dereita, escollemos a opción Trabajar en para entrar na pantalla Editar lista de lectura.
1. Debaixo da información introducida cando creamos a lista, están 4 lapelas: Citas, Cursos, Notas, Cambios recientes.
2. Na parte superior da pantalla á esquerda dos botóns Volver e Guardar, están outros 2 botóns:
A primeira lapela, Citas, presenta varias accións. Imos empregar as seguintes.
Engadir citas de recursos electrónicos gratuítos que non se atopan no Alma da BUSC: primeiro teremos que catalogar o recurso, de acordo co establecido no Manual de Procesos de Alma, e despois seguimos o procedemento indicado nos puntos anteriores para incluír a cita na lista de lectura.
Na lapela Cursos está a listaxe dos cursos aos que está asociada a lista de lectura. Despois dos distintos elementos de descrición están 3 puntos. Nestes permítese unha soa acción, Eliminar asociación.
No despregable Tipo pódese seleccionar un tipo de cambio.
Cando se publiquen as guías das materias para o seguinte curso académico, entraremos nas listas de lectura xa existentes para revisalas e introducir os cambios precisos.
No caso de revisar unha lista xa creada, en vez de seleccionar un curso e editar a lista de lecturas que ten asociada, podemos ir directamente á lista de lectura sen pasar polo curso.
Empregamos o acceso directo ás Listas de lecturas dende o apartado Reservas de cursos, chegamos á pantalla Lista de tareas de listas de lecturas
1. Na parte superior desta pantalla, a caixa de busca permanente permite buscar entre as listas de lecturas por Todo, Código, Curso e Nombre. Os demais elementos non se usan na BUSC.
2. Na parte superior dereita da pantalla, están 4 botóns:
Os botóns de exportación e a roda dentada teñen as mesmas funcións que as que vimos na parte Crear listas.