Ir ao contido principal

reBUSCa - Guía de uso

Explicación de como crear guías, editalas e publicalas en reBUSCa

Copia de seguridade

É obrigatorio crear copias de seguridade das guías.

Aínda que estas copias de seguridade HTML non se poden usar para restaurar o contido eliminado, poden axudarche a recrealo.

As copias de seguridade créanse automaticamente cando se elimina unha guía, pero é obrigatorio facelo nestes casos:

  1. Ao estar creando unha guía: sempre que saiamos do sistema
  2. Antes de publicar a guía
  3. Sempre que se fagan actualizacións das guías.

  1. Fai clic no menu Guide Information ().
  1. Baixo BACKUP/EXPORT, selecciona Create HTML Backup.

Crear copia de seguridade

 

  1. A copia xérase automaticamente e aparece unha mensaxe de confirmación. Tamén haberá unha copia dispoñible en Tools > Data Exports > Guide HTML.

 

Descargar copia de seguridade

 

  1. Fai click co botón dereito do rato na ligazón Download HTML Backup.

 

Copia de seguridade - Gardar ligazón

 

  1. No diálogo "Guardar como" debemos poñer o nome á copia de seguridade co seguinte formato:

titulo-da-guia-aaaa-mm-dd

O título desta guía é: Instrucións reBUSCa - Guías, polo que o nome do arquivo da copia de seguridade sería:

instrucions-rebusca-guias-2021-12-17

Non utilizamos eñes nin tildes e separamos cada palabra por guión medio (-), non baixo nin espazos

 

Copia de seguridade - Gardar como

Depositar copias de seguridade

Unha vez gardadas no ordenador as copias de seguridade temos que facelas accesibles ao resto dos editores de LibGuides.

  1. Vai ao sitio do grupo de Office "Guías e titoriais"
     
  2. Baixo "Guías" vai a "Guías - Backups"
     
  3. Sube o arquivo de copia de seguridade no grupo correspondente, substituíndo o anterior se o hai.

 Guías - Backups

 

Repite estes pasos sempre que fagas unha copia de seguridade.