FINALIDADE
RECORDATORIO: Non se trata dunha aula matriz ao uso, xa que a súa finalidade non é importar directamente (replicar) o seu contido completo nas aulas definitivas (réplicas), senón ofrecer un índice de contidos (estrutura) e un almacén de contidos do que importar os materiais, puidendo ser adaptados ás necesidades de cada centro en caso de ser necesario (itinerarios). |
FASES DE TRABALLO (para ampliar a información, ver o Manual de Formación en CI da BUSC -2023-)
FASES DE TRABALLO
Ao remate de cada curso académico, a coordinación do Grupo FUBUSC reparte os módulos e actividades a revisar entre os centros/persoal. Esta revisión farase sobre as aulas do curso inmediatamente anterior. Deberanse revisar os textos, táboas, imaxes, o funcionamento correcto dos enlaces, e as tarefas do módulo que a cada quen lle corresponda, a nivel básico, avanzado, ou ambos.
Cada ano cómpre cambiar aquelas táboas ou imaxes susceptibles de mellora e que transmitan unha imaxe pouco actual, mesmo pola ferramenta sobre a que se construíron (moitas en Word), xa que as novas ferramentas -como Canva- permiten máis versatilidade e ofrecen presentacións máis atractivas dos contidos. Para que todo o persoal de FUBUSC teña acceso a estas táboas e imaxes, deberá seguirse o procedemento proposto neste manual. (Ver Repositorio de imaxes das aulas CI).
Cómpre revisar a configuración de todos os elementos, especialmente dos exercicios e dos axustes das cualificacións nas aulas do curso 24/25, xa que os posibles erros que existan vanse replicar en todas as aulas que fagan a importación. Se,ademais, necesitamos crear itinerarios por grupos de alumnado, é fundamental revisar o completado das actividades e o Estado de completado do curso.
Importar os contidos desde a aula do curso 2024/25. Hai que ter en conta as modificacións feitas nas aulas polo grupo de traballo IA-CI
Nivel básico: a coordinación deste nivel será quen faga a importación, xa que só contaremos cunha réplica, unha única aula definitiva na que se matriculará todo o alumnado.
Nivel avanzado: será a coordinación de cada área de coñecemento quen realice a importación á aula definitiva. Consultar a actualización 25/26 ao final do procedemento.
2. Revisar os grupos que viñeron da importación e eliminar ou crear os que sexan necesarios para crear itinerarios formativos. Esta tarefa tamén será realizada polas coordinacións, e non desde os centros.
Os centros deberán comprobar que os itinerarios funcionan correctamente, para o que matricularán a unha parte do seu persoal como alumnado e deberán ir cambiándoo de grupo segundo as titulacións ás que dan servizo, para comprobar que todos os seus itinerarios están ben deseñados.
(Para saber máis, ver Creación de grupos e deseño de itinerarios).
3. Revisar as datas da Guía de traballo para o alumnado e programar as mensaxes do foro de novas en función destas De novo, esta tarefa é responsabilidade das coordinacións, e non dos centros.
4. As coordinacións deberán tamén revisar os parámetros de configuración nas aulas definitivas:
PROCEDEMENTO DE IMPORTACIÓN
Pode variar en función dos cambios de versións de Moodle.
Importar os contidos:
Entrar na aula 25/26 e importar directamente os contidos da aula 24/25.
Durante as 3 semanas previas ao inicio do curso básico:
Durante as 3 semanas previas ao inicio do curso avanzado: