Dado que os cuestionarios deben ser homoxéneos para todo o alumnado (medir as mesmas competencias, cun mesmo nivel de dificultade) e, a un tempo, adaptados ás súas necesidades específicas, nos cuestionarios teremos preguntas que son comúns a todos os itinerarios, e outras que haberá que modificar para adaptar a cada titulación.
Así, o procedemento será o seguinte:
a. No banco de preguntas da aula modelo crearemos unha categoría "madre" que identificaremos co nome da aula e nivel (no exemplo da imaxe: AULA MODELO CI. NIVEL BÁSICO). Crearemos unha subcategoría por cada actividade (no exemplo, M7A_Citar en estilo...), e dentro de cada unha delas, unha subcategoría de preguntas comúns e tantas outras como itinerarios necesitemos (ver na imaxe as subcategorías da actividade M7A).
Neste exemplo, a actividade M7A_Citar en estilo... consiste nun cuestionario de 10 preguntas, onde 7 delas son comúns a todo o alumnado, e as 3 restantes son especificas para o estilo de citación que se usa nas distintas titulacións:
b. Unha vez organizado o banco de preguntas, para elaborar as preguntas hai 2 opcións:
1) Crear as preguntas desde cero, directamente no banco de preguntas, asignándolle a categoría correcta. Despois poderemos inserilas no/s cuestionario/s desexado/s mediante a opción "Engadir do banco de preguntas".
2) Crear un cuestionario e dentro del as preguntas. Ao seleccionar a opción "Engadir unha pregunta" vai pedir como primeiro campo que se escolla a categoría adecuada.
CUESTIONARIOS REPETIDOS (ITINERARIOS)
A maioría das probas son idénticas para todo o alumando, mais aquelas relacionadas cos recursos de información e cos estilos de citación serán forzosamente distintas, xa que hai que adaptalas ás necesidades das diferentes titulacións da USC.
Nestes casos os cuestionarios terán a mesma configuración (axustes, nº intentos, límite de tempo, nº preguntas, restricións...). É por isto que o máis eficaz será crear un cuestionario e configuralo, engadindo as preguntas que servirán de base, dado que a maioría serán preguntas comúns a todos os itinerarios.
Feito isto, replicaremos o cuestionario tantas veces como itinerarios necesitemos, tendo en conta que: