Para acceder a todos os servizos que ofrece Iacobus (solicitar reservas, novas adquisicións, texto completo dos recursos, etc.) é necesario iniciar sesión.
Isto pode facerse dende a parte dereita do menú superior:
Ou en calquera dos avisos que aparecerán en diferentes zonas das páxinas de Iacobus:
Aparecerá unha pantalla con dúas opcións:
1.- Usuarios/as con credencias da USC (persoas membros da comunidade universitaria: alumnado, PDI e PTXAS)
As persoas usuarias da comunidade universitaria (alumnado, PDI e PTXAS) con TUI e/ou credenciais da USC, non teñen máis que clicar na primeira opción e introducir as súas credenciais.
Se xa teñen iniciada sesión en calquera das aplicacións de Office 365 (correo electrónico, Onedrive, etc.) o inicio será automático.
Se pecha sesión en Iacobus tamén a pechará en todas as aplicacións de Office 365 en que a teña iniciada.
Os problemas de acceso ao catálogo adoitan deberse a que a persoa usuaria carece de TUI. A expedición da TUI realizarase de oficio. Para estes efectos, os novos membros da comunidade universitaria, no momento do inicio da súa relación coa USC deberán realizar unha fotografía nos puntos habilitados.
Unha vez completado este trámite e comprobada a vinculación coa USC expedirase a TUI dixital á que poderá acceder dende a app da USC. Pasados 30 minutos, os datos da persoa usuaria cargaranse no sistema de de xestión da biblioteca, e xa poderá facer uso de todos os servizos.
Se os problemas de acceso persisten, a persoa usuaria deberá contactar co CAU: