Ir ao contido principal

Google Académico-Perfil de investigador

Creación dun rexistro

O perfil de Google Académico é un servizo gratuíto no que calquera persoa pode rexistrarse. É preciso ter unha conta de Google e contar como mínimo cunha publicación indexada en Google Académico.

O procedemento de rexistro ten tres pasos: crear o perfil, engadir artigos e configurar a conta. En calquera momento podes editar e modificar os datos.

Antes de rexistrar un perfil comproba que non tiveses creado xa un ou máis baixo diversas contas de correo electrónico. Para eliminar as contas duplicadas ou obter máis información sobre este tema consulta a seguinte sección desta guía: perfil duplicado.

Crear o perfil

Empeza por rexistrarte aquí (necesitarás a túa conta Google para o rexistro).

Cubre o formulario de rexistro, indicando os datos persoais e tratando de indicar con precisión a forma do nome (indicando o nome e apelido/s, de xeito similar ao nome normalizado ou firma científica).

Indica as áreas de interese. Servirán para buscar outras persoas que traballen no mesmo tema. Utiliza, na medida do posible, termos normalizados.

Ofrece outra información sobre ti e o teu traballo. Por exemplo, engade a URL dunha páxina persoal, rede social ou unha foto.

Paso un do rexistro en Google Académico

Afiliación

  • A afiliación debe indicarse sempre, e facelo co seu nome normalizado e acompañado do RoR da institución.
Universidade de Santiago de Compostela (RoR: 030eybx10)

Vincular coa institución

Ademais de engadir a información da afiliación é importante vincular o perfil co correo institucional. A finalidade é verificar que somos quen dicimos ser. É unha garantía e un exercicio de transparencia para o/a investigador/a e para a institución.

verificación do rexistro por correo electrónico

É conveniente engadir o número ORCID e outros sistemas de identificación, xa que sempre contribuirán a mellorar a visibilidade web e reputación dixital. Pode indicarse, entre paréntese, seguido do nome.

Exemplo da vista do perfil

Engadir publicacións propias

A continuación aparecerá unha listaxe de obras extraída en función do nome e apelidos que indicaches anteriormente no rexistro. Marca as casiñas correspondentes aos teus artigos. Unha vez seleccionados todos os que son, preme na frecha azul para continuar o proceso.

Icona de documentos seleccionados

É importante:

 

  • Indicar sempre a afiliación, facelo co seu nome normalizado e acompañado do RoR da institución. Para a Universidade de Santiago de Compostela sería (RoR: 030eybx10)
  • Vincular o perfil co correo institucional. A finalidade é verificar que somos quen dicimos ser. É unha garantía e un exercicio de transparencia para o investigador ou investigadora e para a institución.
  • Engadir o número ORCID e outros sistemas de identificación, xa que sempre contribuirán a mellorar a visibilidade web e a reputación dixital. Pode indicarse, entre paréntese, seguido do nome.
  • Consultar a sección de Boas prácticas nesta guía, que contén as prácticas recomendadas entre a comunidade científica.

 

 

Configuración recomendada

Configuración das actualizacións

Indica como se farán as actualizacións. Se os teus apelidos son frecuentes e hai posibilidade de homonimia é importante que desmarques a opción de "Aplicar actualizaciones automáticamente".

Isto é porque Google, de xeito automático, rastrexa publicacións e as engade ao teu perfil cando detecta apelidos semellantes ao teu.

Por iso é mellor escoller a opción "Enviarme actualizaciones por correo electrónico para que las revise".

Publicar o perfil

Finalmente sinala a opción "Hacer público mi perfil". Só sendo público o teu perfil poderá ser buscado e contribuirá nos rankings e análises da produtividade científica.

Finalización do rexistro

Se o teu perfil é público terás acceso ao servizo de alertas por correo electrónico, marcando esta opción no proceso de configuración. Podes escoller estas dúas opcións:

  • avisar cando unha publicación propia recibe unha nova cita.
  • avisar cando se publiquen artigos relacionados coa túa área de interese.