As novas que aparecen na web da BUSC teñen a seguinte estrutura:
Á hora de enviar unha nova desde unha biblioteca de centro para ser publicada na web da BUSC, deberemos ter en conta que os campos obrigatorios de toda nova son: titular, entradiña, corpo da nova, imaxe principal e data na que queremos que saia publicada.
As imaxes deberán estar nos formatos mencionados anteriormente e ter as dimensións axeitadas para poder ser utilizadas no xestor de contidos.
O correo enviarase á seguinte dirección: buscxestionweb@grupos.nube.usc.gal.

A estrutura dun evento na web da BUSC é a seguinte:
Á hora de enviar un evento desde unha biblioteca de centro para ser publicada na web da BUSC debemos ter en conta que os campos obrigatorios son: tipoloxía de evento, titular, entradiña, corpo, imaxe principal e data e hora de inicio e fin do evento.
O correo enviarase á seguinte dirección: buscxestionweb@grupos.nube.usc.gal.

PROCEDEMENTO PARA A DIFUSIÓN
INSTRUCIÓNS SOBRE O IDIOMA E/OU O FORMATO
O sistema de cartelaría dixital permite, ademais de reutilizar contidos da web da BUSC (só bibliotecas Intercentros de Lugo e Concepción Arenal), a emisión nos puntos de información de contidos personalizados. Por punto de información referímonos a cada unha das pantallas ou monitores instalados nos centros.
Estes contidos poden ser de tres tipos:
Polo de agora utilizaremos o formato de texto + imaxe.
Cando enviamos unha nova ou un evento ao que lle queremos dar visibilidade nas pantallas dos nosos centros, deberémolo facer en formato JPG, GIF, JPEG ou PNG, cun límite de 64 megas. O formato PDF non é compatible.
No correo que enviemos ao responsable de actualizar a información nos centros deberán constar os seguintes elementos:
Neste exemplo aparece claramente identificado o contido do curso, a data e hora do mesmo, e os códigos QR que dan acceso ao sistema de conexión e a un PDF con máis información sobre o mesmo.

Nos micrositios das bibliotecas de centro e intercentros podemos crear seccións laterais para engadir un elemento de tipo "Máis información".
1. Entrar en Drupal coas credenciais institucionais para editar o micrositio da biblioteca.
2. Localizar o menú de Seccións laterais. Premer en Engadir Máis información.

3. Segundo se trate dunha ligazón ou dun documento elixiremos unha lapela ou outra. De ser unha ligazón, copiaremos a URL no campo correspondente e, en Texto do enlace elixiremos o texto que desexamos que se visualice no menú lateral do micrositio.

4. Se se trata dun documento, eliximos a lapela correspondente e cargamos o documento desde o noso equipo, premendo no botón Examinar. Tras agregalo, deberemos cubrir o campo Descrición co texto que desexamos se visualice no micrositio.

5. Premer en Gardar, no menú superior, para que se publiquen os cambios na web da biblioteca.
