A Unión Europea integra as CI dentro da Competencia Dixital e define esta como unha das oito competencias chave que todo o estudantado debe ter adquirida ao rematar a súa formación académica. O alumnado asume que saber xestionar información é unha práctica transversal que debe completar o seu proceso de formación na universidade, práctica que lle facilita o estudo e que lle axuda a investigar e a realizar traballos académicos cunha metodoloxía científica.
O documento europeo DIGCOMP (2016) estableceu as 21 competencias dixitais que traballamos no curso, capacitando o estudantado de grao segundo o marco de competencia dixital correspondente.
As 21 competencias estrutúranse nas seguintes cinco áreas:
C1. Navegación, procura e filtrado de información, datos e contidos dixitais
C2. Avaliación de información, datos e contidos dixitais
C3. Xestión de información, datos e contidos dixitais
C4. Interacción mediante tecnoloxías dixitais
C5. Compartición mediante tecnoloxías dixitais
C6. Participación social mediante tecnoloxías dixitais
C7. Colaboración mediante tecnoloxías dixitais
C8. Netiqueta
C9. Xestión da identidade dixital
C10. Desenvolvemento de contidos dixitais
C11. Integración e reestruturación de contido dixital
C12. Dereitos de autor e licenzas
C13. Configuración e personalización de aplicacións e programas informáticos
C14. Protección de dispositivos
C15. Protección de datos persoais e privacidade
C16. Protección da saúde e o benestar
C17. Protección da contorna
C18. Resolución de problemas técnicos
C19. Identificación de necesidades e respostas tecnolóxicas
C20. Uso da tecnoloxía dixital de forma creativa
C21. Identificación de lagoas na competencia dixital