Táboa de contidos
O alumnado, PDI e PTXAS da USC aparecen en Alma en contas externas, que están sincronizadas coa plataforma utilizando o Perfil de integración de usuario. Esta integración realízaa exclusivamente a ATIC-CAU. A BUSC non pode engadir contas externas.
Os datos incorporados pola ATIC ás contas externas en Alma non poden ser modificados nin eliminados polo persoal dos mostradores de préstamo. Calquera erro debe comunicarse ao enderezo: busc-alma-servizos@grupos.nube.usc.gal.
Consulta en Rexistro de persoas usuarias / Editar contas externas os datos que podemos modificar neste tipo de contas.
Para o mantemento de rexistros de usuarios/as consulta: Xestionar rexistros de usuarios/as > Actualización de datos.
De xeito regular, todo o alumnado sen matrícula vixente na USC pasa en Alma ao grupo de usuarios/as Alumni. Este traballo faino a ATIC, e o cambio non implica un cambio de conta, polo que todo o ex-alumnado pasa ao grupo Alumni en contas externas. Os rexistros en Alma de PTXAS e PDI actualízanse de xeito regular dende a Biblioteca Xeral (PTXAS) e dende as Bibliotecas de Centro/Intercentro (PDI).
No caso dos/as Alumni podemos atopar tres situacións:
1. Alumni que conserven as súas credenciais, se non fai moito tempo da súa graduación ou xubilación. De ser o caso:
2. Alumni sen credenciais da USC e con rexistro en Alma (graduados/as ou xubilados/as fai tempo), o CAU non crea novas credenciais para estas persoas ex-membros da comunidade universitaria, temos que corrixir nós os rexistros de usuario/a en Alma:
3. Alumni sen credenciais da USC e sen rexistro en Alma (en xeral graduados/as ou xubilados/as dende fai tempo que non tiñan relación coa biblioteca antes da implementación de Alma ou que deixaron de usar a biblioteca fai tempo):
Para o mantemento de rexistros de usuario/a consulta: Xestionar rexistros de persoas usuarias > Actualización de datos.
A BUSC crea e xestiona as contas internas correspondentes ás persoas usuarias externas e invitadas recollidas no apartado desta guía: Persoas usuarias/Tipos de rexistro de persoas usuarias.
Para crear estas contas tes que ir a Servicios al usuario / Gestionar servicios al usuario. Aparecerá a visualización de Gestión rápida de usuarios. Prememos no botón Registrar nuevo usuario.
Importante: ao cubrir os formularios ten coidado de que cada dato vaia no seu campo correspondente. A maioría son recuperables, polo que deben conter a información correcta. Iremos cubrindo o formulario do seguinte xeito:
Cubre os campos cos datos do/a usuario/a co asterisco vermello. O nome, o identificador primario, que é o código de barras que tes que pegar na nova tarxeta de lector/a, e escanear cando cubramos este dato. Eliminaremos o identificador que crea por defecto Alma. O idioma predefinido para o sistema e as cartas é o galego. Pódese cambiar en caso de estudantes estranxeiros/as. En grupo de usuarios/as utilizaremos Usuarios externos ou Usuarios invitados.
O campo Fecha de expiración é obrigatorio para os grupos de usuarios/as: usuario/a externo/a e usuario/a invitado/a.
Podes engadir datos relativos ao Nome preferido, Título, pero non son obrigatorios. O dato Género non se usa na BUSC.
Neste apartado o sistema crea un contrasinal provisorio que o/a usuario/a terá que cambiar a primeira vez que entre en Primo/Iacobus. Tes que deixar en branco todo e marcar Forzar cambio de contraseña en el siguiente inicio de sesión.
Remitiremos ao/á usuario/a á Guía rápida de rexistro de persoas usuarias externas autorizadas na que se indica que o/a usuario/a terá que marcar que esqueceu o contrasinal para volver xerar outro.
Finalmente, en Direcciones de correo electrónico engadirás o correo electrónico do/a usuario/a.
Preme en Actualizar usuario.
Volverá á visualización Servicios del usuario. Dependendo do tamaño da pantalla do dispositivo esta información pode aparecer no lateral ou na parte superior.
Premendo no ID, entrarás na visualización Detalles del usuario.
Nesta visualización completaremos os seguintes datos:
Enderezo, teléfono e correo electrónico alternativo (opcional)
Entramos na pestana: Información de contacto
e engadimos o enderezo, o teléfono e outro correo electrónico opcional.
Preme en Añadir identificador e engade o DNI (preferiblemente coa letra) ou o pasaporte como University ID.
Engade a estatística "Biblioteca"
Prememos en Añadir estadística e eliximos como Tipo de categoría: "Biblioteca", que é a biblioteca na que a persoa usuaria se rexistra e como Categoría estadística: a biblioteca na que abre a conta a persoa usuaria. Prememos en Añadir y cerrar
Cando teñas todos estes datos cubertos, preme en Guardar na esquina superior dereita.
Segundo a normativa de préstamo da BUSC vixente as persoas usuarias externas e invitadas teñen que cubrir sempre un impreso no que darán a súa conformidade para que os seus datos persoais sexan incluídos no ficheiro de usuarios/as da biblioteca.
O impreso debe ser escaneado e achegado ao rexistro da persoa usuaria na lapela Adjuntos.
Procedemento:
Para o mantemento de rexistros de usuario/a consulta: Xestionar rexistros de persoas usuarias > Actualización de datos
Ás persoas alleas á comunidade universitaria que non reúnan os requisitos para ter unha tarxeta de Usuario/a externo/a pero que queren consultar fondos en sala se lles fará unha conta interna denominada Usuario/a invitado/a. Este tipo de persoas usuarias só poden utilizar o mostrador de sala e consultarán en sala tanto obras prestables como non prestables. No caso das prestables teremos que premer en Ignorar para prestalas no citado mostrador.
Procederemos á creación da súa conta do xeito seguinte:
Dende os mostradores de préstamo non podemos dar de baixa as contas externas (usuarios/as que teñen ou tiveron vinculación coa USC), que dependen do ATIC. Estas baixas se xestionan dende a B. Xeral.
A BUSC pode dar de baixa contas internas. Deberase realizar unha revisión e limpeza destas contas dende a Biblioteca Xeral.
As contas internas do grupo Usuario/a invitado/a serán desactivadas cando as súas persoas titulares rematen de consultar os fondos da biblioteca.
Todas as persoas usuarias cunha conta externa en Alma (comunidade da USC), cando deixan de ter relación coa universidade:
Consulta o apartado de Altas e baixas de persoas usuarias > Alumni .
É a ATIC-CAU, por medio das actualizacións dos rexistros de usuario/a, quen determina a vixencia ou non da relación da persoa usuaria coa USC e o grupo de usuario/a que lle corresponde.
Dende Servicios al usuario / Gestionar servicios al usuario: