Manual Alma - Servizos

Manual de xestión do servizo de circulación da BUSC en Alma-ExLibris: usuarios, solicitudes, préstamos e bibliografías recomendadas

Nomenclatura

As categorías estatísticas recollen datos que non se atopan na información do rexistro do usuario.

Na BUSC usamos:

• Alumni (ALUMNI). Ex membros da comunidade universitaria (alumnos, PDI, PAS)

Obrigatoria para todos os ex-alumnos, ex-PDI e ex-PAS.

• Biblioteca (UBIB). Bibliotecas do sistema da BUSC

Obrigatoria para usuarios externos, usuarios invitados.

• Centro (UCENTR). Facultades,  Institutos e Centros de investigación

De uso obrigatorio para o PDI non asociado a un departamento (persoal exclusivamente investigador).

De uso opcional para alumnos, PDI e PAS

• Departamento (UDEP). Departamentos da USC

Obrigatorio para o PDI con docencia na USC

• Tipo de usuario (UTIPO)

Non é obrigatorio. Esta información xa aparece na pestana xeral do rexistro de usuario.

• Titulación en Xescampus (UPLAN) Información de Xescampus sobre a titulación na que estan matriculadas as persoas usuarias

A carga a ATIC para todos os estudantes. Non se debe modificar nin borrar

• Titulación (UTIT). Información sobre titulación dos estudantes. Non se usa despois de febreiro de 2024

Todas as titulacións de grao e dobles graos, titulacións de master e doutorando por áreas de coñecemento e un rexistro para os cursos de especialización e formación continua da USC. Obrigatorio para todos os alumnos da USC (grao, master, doutorando...)